Druk folderów – jak wykonać skutecznie?

Niewiele osób kojarzy słowo katalog z ofertami sklepów popularnie nazywanych hipermarketami. Gdy widzimy je w swoich skrzynkach bądź pod drzwiami mówimy, że znowu ktoś podrzucił kolejne ulotki. Jednak jest to błąd.

Druk folderów i działania reklamowe

druk folderówJak się okazuje katalogiem można nazwać folder, który jest do nas dostarczany. Jak się okazuje wykonanie takiego nie należy do najłatwiejszych rzeczy. Jest to ogrom pracy jaki musi włożyć szereg ludzi – graficy, fotografowie a także drukarnia. My dostajemy do ręki gotowy produkt, który przygotowywany jest sporo czasu przed tym zanim my go finalnie otrzymujemy. Aby zainteresować klienta ofertą pierwsza strona musi być wykonana estetycznie a także tematycznie. Nawiązując na przykład do produktów i tygodnia włoskiego w sklepie trzeba do tego nawiązać na pierwszej stronie. Jednak trzeba także pamiętać o kolejnej zasadzie – fachowy druk folderów w krakowie mających służyć do reklamy nie wybacza błędów. Niejednokrotnie bywa tak, że gdzieś wbija się chochlik drukarski. Mimo tego, że tekst wiele razy jest przeglądany można czegoś nie zauważyć. Jednak dobra i sprawdzona drukarnia jaka jest na przykład w Krakowie mocno takich błędów się wystrzega sprawdzając wszystko nim zostanie dopuszczone do druku.

druk folderówNikt nie wymaga od znanych sieci sklepów tego, aby posiadały własne studio i w nim tworzyły wszystkie foldery. Dlatego też decydując się na drukarnie można sprawdzić czy ma ona w swojej ofercie kompleksowy druk katalogów. Jeśli tak się dzieje można spokojnie powierzyć im realizację projektu. Do tego celu najczęściej używa się papieru kredowanego. Jest to popularna forma – dość ekologiczna oraz tania. Fachowa drukarnia zajmuje się wszystkim – wykonuje fotografie, obrabia je, dba o odpowiednie naświetlenie a także wyeksponowanie. Kiedy powstanie pierwszy zapis projektu wysyłany jest on do konsultacji z firmą. Ona zatwierdza go bądź nanosi poprawki, które wykonywane są przez drukarnie. W kolejnych etapach foldery dostarczane są do różnych sklepów a na samym końcu trafiają do naszych bloków i skrzynek pocztowych. Aby wykonać skuteczny katalog należy kierować się podobnymi zasadami jakimi rządzi się druk książek. Wszystko musi wyglądać estetycznie, spójnie tak, aby zachęcić klienta nie tylko do zapoznania się z asortymentem sklepu w gazetce ale zaprosić go do odwiedzenia progu sklepu.

Dzięki temu można liczyć na większe zyski a także nawiązać trwałą współpracę z drukarnią. Znalezienie tej jednej, działającej na stałe będzie bardzo pomocne dla firmy. Dzięki temu reszta folderów ukazujących się później nie będzie zupełnie inną.

Close Menu